• وبلاگ : عشق سرخ من
  • يادداشت : محرم تمام شد!!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    منابع طبيعي بکر و دست نخورده ، جنگل هاي زيبا ، درياچه ها ، رودخانه ها و چشمه ها و همچنين مکانهاي تاريخي همه و همه در بوسني و هرزگوين براي گردشگران مهياست. تور بوسني و هرزگوين از جمله تورهايي است که در ساليان اخير مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. اين کشور از کشورهاي بالکان در جنوب شرق اروپا واقع گرديده است. بوسني و هرزگوين حدود 4/5 ميليون جمعيت و 129 هزار کيلومتر مربع وسعت دارد و مرکز آن شهر سارايوو ميباشد. بوسني از شمال و غرب با کرواسي ، از شرق با صربستان و از جنوب با مونته‌نگرو و درياي آدرياتيک همسايه است.
    زبان رسمي مردم بوسني و صربي و کرواتي است. بوسني و هرزگوين بعد از فروپاشي يوگسلاوي در سال 1992 درگير جنگ داخلي و نسل کشي مسمانان بوسني توسط صربها تا سال 1995 بود . اين کشور هنوز عضو اتحاديه اروپا نشده و از لحاظ اقتصادي وضعيت مناسبي ندارد. صادرات اين کشور بيشتر چوب و البسه و فلزات است و واحد پول آن مارک است.
    اگر قصد لذت بردن از همه جاذبه هاي طبيعي بوسني و هرزگوين را داريد ، بهترين زمان مسافرت به اين کشور در تابستان و بهار ميباشد.در اين فصل ها شاهد مناظر بينظير طبيعي در سرتاسر بوسني و هرزگوين خواهيد بود.

    VST مخفف واژه هاي Virtual StudioTechnology مي باشد که به نرم افزار هاي رابط ديجيتال و مجازي صدا گفته مي شود ، اين تکنولوژي با استفاده از DSP ( پردازشگر سيگنال ديجيتال ) قادر به ضبط و ويرايش صدا و ترکيب سينتي سايزر ها ، افکت ها و پلاگين ها در يک محيط کاربري آسان براي مديريت کامل بر روي اين قسمت ها را فراهم مي آورد ، قبل از به وجود آمدن وي اس تي , ساز ها به صورت آکوستيک رکورد شده و در موسيقي استفاده مي شدند و يا اين که با استفاده از سخت افزار هاي سينتي سايزر که با ويرايش فرکانس يک صداي اوليه اصوات گوناگوني ايجاد مي کردند ، لازم به ذکر است که امروزه هم بسياري از ساز ها به صورت زنده رکورد مي شوند و وي اس تي ها به طوره 100% نمي توانند جاي آنها را بگيرند ، سايت ترانه ساز به عنوان بزرگترين مرجع منتشر کننده وي اس تي به صورت دانلود وي اس تي ، دانلود رايگان وي اس تي ، دانلود رايگان وي اس تي با لينک مستقيم در بخش دانلود و علاوه بر آن فروشگاه وي اس تي براي خريد وي اس تي و فروش وي اس تي شناخته مي شود .
    سلامممممممم.........خيلي ممنون از وب سايت خوبتون که فوق العاده عاليه....واقعا متشکرم....
    خوشحال ميشم به منم سر بزنيد
    سانترال يا تلفن سانترال در واقع مخفف کلمه ي سنترال به معناي مرکزي مي باشد. اما منظور از کلمه ي سانترال معمولا تلفن سانترال پاناسونيک مي باشد. اين مراکز تلفن قابليت هاي فوق العاده اي چون ويپ را به شما ارائه مي دهند.
    ويپ چيست
    ويپ به معني صدا بر بستر اينترنت مي باشد .اين بستر مي تواند اينترنت، اينترانت و يا بستر ام پي ال اس باشد. شما مي توانيد براي بر قراري هرکدام از اين ارتباطات ها از تجهيزات شبکه ي ميکروتيک استفاده کنيد.
    ام پي ال اس چيست
    ام پي ال اس بستري امن و نقطه به نقطه مي باشد که توسط مخابرات ارائه مي شود و از سرعت و کيفيت باور نکردني بر قرار است. اين بستر بهترين نوع ارتباط براي ارتباط ويپ مي باشد که کمترين تاخير و بيشترين پايداري ممکن را دارا مي باشد.
    شرکت مانب مي تواند تمام موارد فوق را با بهترين کيفيت و گارانتي معتبر مانب به شما ارائه دهد.
    سلاام . خوبين ؟ چه خبرا ؟؟ اينم از اين گفتم ميام ديدنتوناااا
    واقعا همينطوره اين گفته دکتر شريعتي
    پاسخ

    سلام.مرسي.ممنون که اومدين.شاد باشي.


    دانلود بازي اندرويد بازي ساب وي سورفر – Subway Surfers يا موج سواران مترو يکي از سرگرم کننده ترين و جذاب ترين بازي هاي اندرويد محسوب مي شود در اين بازي شما نقش پسري به نام جک را بازي مي کنيد که به همراه دوستانش در تلاش براي فرار از دست ماموران قطار است و شما بايد بتوانيد در اين بازي اندرويد از دست پليس راه آهن در يک ريل قطار فرار کنيد.همچنين امتيازات مختلفي نيز برايتان در نظر گرفته شده است که مي توانيد از آنها استفاده کنيد و همچنين ميتوانيد براي دانلود بازي اندرويد موج سوارا مترو به سايت تک اندرويد مراجعه کنيد و آن را دانلود کنيد

    نرم افزار اينستاگرام يکي از محبوب ترين ابزار ها در زمينه ويرايش تصاوير محسوب مي شود هم اکنون مي توانيد در ادامه ميتوانيد براي دانلود اينستاگرام با لينک مستقيم به سايت تک آندرويد برويد و آن را دريافت کنيد. و همنچين ميتوانيد براي دانلود تلگرام نيز به سايت تک اندرويد مراجعه کنيد.

    سلام دوست عزيز از وبلاگ من هم بازديد کنيد لطفا