سفارش تبلیغ
صبا ویژن


عشق سرخ من

 

 

قوانین وبلاگ،"عشق سرخ من"

 

 



1-درخواست دوستی یا تبادل لینک به معنی روابط دو جانبه خواهد بود.

پس اگه سر میزنید که هیچ و گر نه لینکهای اضافی رو حذف میکنم.

شما هم اگه لینکتون رو ندیدید،میتونید لینک وب من رو از وبلاگتون حذف کنید.

 

2-اتوبان های یک طرفه هم به کلی مسدود میشه!تعجب نداره؟ منظورم

اینه که اگه به وبلاگ کسی اومدم یا کامنت گذاشتم ،انتظار متقابل دارم.

گدای کامنت هم نیستم! من این رو فقط به عنوان اعلام حضور میدونم.


3-مطالب این وبلاگ سلیقه شخصی بنده است.با تشکراز سحر و نازنین

خانم که با من همکاری میکنن، اگه از مطالب وبلاگ خوشتون نیومد

خواهشآ به جای نوشتن بد و بیراه دور این وب رو خط بکشید!


4-پیام خصوصی گذاشتن موردی نداره ولی از گذاشتن شماره موبایل

مخصوصآ ایرانسل و ... جدآ خوداری کنید.


5-رعایت ادب و احترام و حفظ حرمتها را هم بیاد داشته باشید،با هرگونه

خلاف این موارد برخورد خواهد شد.


6-این وبلاگ حداقل هر هفته و یا حداکثر تا دو هفته بروز میشه. مگر

در موارد خاص که ممکنه آپ کردن زودتر یا دیرتر از موعد انجام بشه.


7-با توجه به تشخیص خودم بعضی از کامنتهای مطالب رو عمومی

یا خصوصی میکنم.

 


8- برای سریع تر لود شدن وبلاگ مطالب قدیمی بصورت دسته بندی

آرشیو شده.توصیه میکنم مطالب آرشیو رو هم ببینید.

 

9-چنانچه سوال، انتقاد و یا پیشنهادی داشتید لطف کنید در جدیدترین

پست وبلاگ کامنت بگذارید،تا سریع تر پاسخگوی شما باشم.


10-استفاده و کپی برداری از کلیه مطالب وبلاگ برای عموم آزاده.

اما اگه بنده رو هم مطلع نمایید،سپاسگزار خواهم بود.

 

 

بعد نوشت:چنانچه دوستانی بتونن در آپ کردن مطالب به بنده کمک کنن،

               صمیمانه از همکاری اونها استقبال خواهم کرد.



نوشته شده در یادداشت ثابت - یکشنبه 90/7/18ساعت 7:55 عصر توسط پسر پاییزی نظرات ( ) | |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت



دانلود آهنگ جدید