• وبلاگ : عشق سرخ من
  • يادداشت : محرم تمام شد!!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    منابع طبيعي بکر و دست نخورده ، جنگل هاي زيبا ، درياچه ها ، رودخانه ها و چشمه ها و همچنين مکانهاي تاريخي همه و همه در بوسني و هرزگوين براي گردشگران مهياست. تور بوسني و هرزگوين از جمله تورهايي است که در ساليان اخير مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. اين کشور از کشورهاي بالکان در جنوب شرق اروپا واقع گرديده است. بوسني و هرزگوين حدود 4/5 ميليون جمعيت و 129 هزار کيلومتر مربع وسعت دارد و مرکز آن شهر سارايوو ميباشد. بوسني از شمال و غرب با کرواسي ، از شرق با صربستان و از جنوب با مونته‌نگرو و درياي آدرياتيک همسايه است.
    زبان رسمي مردم بوسني و صربي و کرواتي است. بوسني و هرزگوين بعد از فروپاشي يوگسلاوي در سال 1992 درگير جنگ داخلي و نسل کشي مسمانان بوسني توسط صربها تا سال 1995 بود . اين کشور هنوز عضو اتحاديه اروپا نشده و از لحاظ اقتصادي وضعيت مناسبي ندارد. صادرات اين کشور بيشتر چوب و البسه و فلزات است و واحد پول آن مارک است.
    اگر قصد لذت بردن از همه جاذبه هاي طبيعي بوسني و هرزگوين را داريد ، بهترين زمان مسافرت به اين کشور در تابستان و بهار ميباشد.در اين فصل ها شاهد مناظر بينظير طبيعي در سرتاسر بوسني و هرزگوين خواهيد بود.